Friday, July 11, 2008

Nu först förstår jag Garbo

Sprang på Indiscreet eller Johan Cretz som han egentligen heter under pausen under WSOP. Han blev utsedd till Sveriges pokerskribent 2007 och hans blogg är eminent varjedagsläsning. Varken han eller jag gick särskilt hett i WSOP men han videobloggade sin tripp till Vegas och resultatet kan ni se här:

Gedwyn ställs till svars

Att jag bara hälsar Esbjörn och Linda är inte för att jag hatar er andra och aldrig mer vill se er utan mer för att de är pokerspelare och hade kunnat snubbla över den här bloggen själva och få en trevlig överraskning. Men nu är jag alltså så fräckt självförhärligande att jag postar den här på min blogg istället. Njut av mitt dumflin just när jag swipas bort :).

3 comments:

Anonymous said...

Åh det värmde Anton, gulligt! Kan ju vara uppfriskande med en liten paus från spelandet nu under din roadtrip genom USA. Synd att du åkte ur tidigt men du är iaf vår favorit-Anton. Hälsa Gus om du ser till han.

//Linda och Esbjörn, genom Linda

Ylva said...

ja precis!

Anonymous said...

aahahaha coolbrorsan! oink