Wednesday, July 9, 2008

Dag 10 - I just don't know what to do with myself

Fick just ett mail att jag inte kan åka hem på returresan på den biljett jag redan betalat typ 9000 kr för. Det var alltså 9000 kr i sjön. Trevligt trevligt. Hem måste jag ju dock..

Resan till och från USA kommer då kosta mig 21000 kr totalt, fan så billigt och bra!

Skulle såklart ha kollat upp om man bara kunde utnyttja hemresan på en tur och returbiljett men kunde inte i min vildaste fantasi tro att det skulle vara ett oöverstigligt problem. Det får man alltså sota för nu. Men som man bäddar får man ligga etc etc etc etc etc etc etc etc etc.

Blev på ett sånt fantastiskt dåligt humör av den nyheten så jag vet inte vart min dag ska ta vägen. Klockan är 13.35 och det enda jag gjort de senaste dygnen är sitta på mitt rum och spela internetpoker. Där har ni min semester. Visst påminner den kusligt mycket om min vardag?
Men som det är nu med gigantiska utgifter och en aktieportfölj i toaletten har jag knappt råd att inte spela, iallafall inte mentalt.

Har inte ätit på 28 timmar, det måste nog åtgärdas. Då åt jag en äcklig kycklingmacka (kött är mord) från Nathans. Det var så kort kö dit men jag börjar misstänka att beror mindre på effektivitet och mer på att de gör äcklig mat.

Blev tillfrågad om att vara med i SR igen nu på söndag men vet inte, har väl inga positiva nyheter att komma med och vet inte om jag har något roligt att berätta i övrigt. Ska tänka under dagen.

Ber väl halvt om halvt om ursäkt för mina tankar som osar av etter och ilska. Ingen vill ju läsa sånt i längden men jag ber känsliga läsare om ursäkt och kommer i framtiden varna när jag är vrång, arg, ilsk, gårond, butter eller bara förbannad.

Until then...

No comments: