Sunday, July 20, 2008

Dag ?, Lördag

Igår gick jag ut i natten med några på vandrarhemmet, ingen egentligen höjdare men var helt ok. Fick en av mina melankoliska fyllor så jag smet iväg och tog en taxi hem, satte mig och gjorde ingenting i ett par timmar innan jag gick till sängs. Fest idag igen antar jag men usch så jag saknar att festa med er där hemma, även om alkohol är förbrödrande ersätter det inte att faktiskt känna en människa. Men on a positive note är vandrarhemmet (som det snart kommer bilder på) fullt av gamla hippies, danskar, walesare, en väldigt läcker dam med röda lackskor av okänt ursprung och mig själv. Det blir nog fint i slutändan.

Har spelat lite internetpoker idag och igår, blir lite mer tid på hostelet i en stad som New Orleans som lever upp på natten i ett dis av alkohol och jazz. Resultatet är marginellt plus, är aningen rädd för att förlora stort då det brukar lägga sordi på det mesta och jag inte vill förstöra semestern med en fin 30000 förlust innan utgången.

Saknar er alla, ja till och med dig!

No comments: