Monday, July 7, 2008

Dag 8 - Hidden Cameras

Köpte mig en fin (hoppas jag) kamera igår och denna dag ska det fotas för fullt. Tänkte fara om Bellagio och fota lite, ta lite randombilder på stan och så vidare. $1200 kostade kalaset men misstänker att det hade varit en hel del mer i Sverige. Nu är jag bildburen!

Gårdagen bjöd inte på något speciellt, åt på Kung-Pao Chicken på Grand Wok vilket var ok. Sen fastnade jag 6 timmar på ett pokerbord vilket gav mig grava ångestattacker efteråt. Var inte ens roligt sista tre timmarna. Mjö. Gick om Donken och köpte en QP, hem och spelade internetpoker i 20 minuter för att vinna tillbaka det jag förlorat, vilket iof var en struntsumma. Sen läste jag Kingdom Of Fear av Hunter S Thompson till jag somnade. Vill ha sällskap till maten idag, men svårt när Martin stiger upp kl 22.

4 comments:

Sven said...

Tech specs!!!

Anonymous said...

"Vill ha sällskap till maten idag, men svårt när Martin stiger upp kl 22." JASSÅ, är det svårt att hitta på saker med folk som stiger upp konstiga tider?!?! The irony...

Anonymous said...

hade din kamera låångt objektiv ich sexig rem?

Anton said...

Ach ja, ze rem is sooo long!

You woulnd't beeelive it!

@stinto- Men du då! Tro it att du är nå där du står! Jag ser då ingen ironi alls..