Thursday, July 10, 2008

Humöret är fint

Var länge sen jag var på så dåligt humör som jag var på när jag skrev mina två förra blogginlägg men något så enkelt som lite mat och en dusch kan göra under för humöret. Ska ner och spela en turnering strax och inatt blir det den efterlängtade fotorundan. Ska bli roligt att ta en ordentlig tur på strippen nattetid.

*Edit - Humöret är piss. Förlorat AA vs QQ i reraisad, AQ vs KQ på Q high inom loppet av några minuter. Den oturen jag har haft de senaste dagarna tar andan ur mig. $2000 back när jag borde vara $2000 upp. En allnighter har just startat.... Svär att jag inte ska lämna pokerborden innan jag har tillbaka varenda cent jag blivit rånad på. Om jag någon gång kan ha lika tur som jag har otur kommer jag fan bli $-miljonär på några dagar.

*Editedit - Humöret är ok :). Får sluta vara så bipolar och inte låta resultaten bestämma humöret så här pass mycket. Lite onödigt men svårt att inte bli påverkad. Vann tillbaka allting inatt plus $1000 till. Det var fint.

No comments: