Monday, September 21, 2009

Petrifikation

Boken ligger 5 meter framför mig men kan inte förmå mig att faktiskt sätta mig vid bordet och läsa. Känner mig oerhört, oerhört omotiverad för tillfället. Har pluggat 1 timme av egen kraft (och iof 5 timmar lektioner på skolan) och nu får det vara bra för kvällen. Tyvärr innebär det att väckaren ställs på 04.30 för att hinna läsa in allt innan Sokraten kl 08. Blörg.

Helgen spenderades i Götet och var väldigt najsig. X-2000 är stört bra att plugga på.

Säsong 7 episod 1 av Curb your enthusiasm har kommit! Hela gänget från Seinfeld ska vara med, de har byggt upp gamla "setet" och det kommer bli hur underbart som helst att se alla samlade igen. Allt jag lärt mig har jag lärt mig från Seinfeld.

Blev idag medlem av Palestinagrupperna, min egentliga tanke är förstås inte att kunna påverka det minsta men medlemskapet kostade 300 kr och jag betalar otroligt gärna den summan (PEEEEEEEEEEKÅÅÅÅÅ) om det kan finnas ens en möjlighet att pengarna kan göra nytta i kampen för ett fritt Palestina (vilket förstås aldrig kommer hända).

Nu måste jag ta en sista svängom med boken. Ses.

No comments: