Friday, July 9, 2010

Lite tiltande

Efter en högst medioker pokersession sitter jag med endast en turnering fortfarande igång. Vi har just kommit in i pengarna och jag har de senaste minuterna tappat en del chips. Då bestämmer sig Full Tilt för att hänga sig och nu börjar det närma sig 40 minuter sen kraschen och jag har fortfarande inte fått igång klienten. Är inte hela världen då det inte var någon stor turnering men småtiltar lite här kan jag säga.

Dagen har i övrigt vart rätt värdelös. Lagade god quornfärsgryta med Amanda och dartade med Boppe (som för övrigt har fått bältros) men Amanda jobbar natt och Boppe insisterade på att vara en mes och jobba dagtid.

Behöver en alternativ nattaktivitet känner jag. Märkt av lite lessfaktor ca 2 timmar in i pokersessionerna och om man som jag råkat vända dygnet lite finns det en ocean av tid att vada igenom efter pokern är färdig. Nu blev det 4 timmar poker innan Full Tilt gick och dog och jag har ingen aning vad jag ska göra. Förslag?

*Edit - Efter en snabb koll på pokerforum.nu verkar det som att hela Full Tilt ligger nere. Ge mig mina pengar Full Tilt!

No comments: